fbpx

HR Professional

Als HR-medewerker zal je werkzaamheden verrichten binnen het brede werkveld van HR. Je ondersteunt en adviseert de verschillende afdelingen op het gebied van HR en zorgt voor het beleid.

Kerntaken:

  • Collega’s die bellen, mailen of langslopen helpen met HR-gerelateerde vragen;
  • Het bewaken van de HR Jaaragenda;
  • Up to date houden en verwerken van diverse personeelsgegevens in ons ERP Systeem
  • Ondersteunen en faciliteren van primaire HR-activiteiten waaronder in-, door- en uitstroom, signalering en opmaak (arbeids)overeenkomsten, interne communicatie etc.;
  • On-boarding nieuwe medewerkers;
  • Bewaken termijnen administratieve- en werkprocessen en tijdig signaleren van knelpunten;
  • (Mede)standaardiseren van werkprocessen en (on)gevraagd aandragen van verbetervoorstellen;
  • Je kunt goed communiceren en adviseren.
  • Relatie opbouwen met detacheringsbureaus/uitzendbureaus voor de flexibele schil van de organisatie. Deze tijdig ook inschakelen.

Naast je operationele werkzaamheden bouw je in je functie aan een doorontwikkeling van een professionele HR-omgeving en werk je aan projecten zoals bijvoorbeeld arbeidsmarktcommunicatie. Tevens onze eigen praktijkopleiding de komende jaren verder profileren.

Wie zoeken wij:
Wij zoeken een zelfsturende HR-Medewerk(st)er die verbindend en toekomstgericht te werk gaat. Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in een relevante richting en ongeveer 1 tot 5 jaar vergelijkbare werkervaring als HR-medewerker. Je bent goed op de hoogte van actuele wet- en regelgeving en weet deze op de juiste wijze te implementeren in het bedrijf

Je hebt goede communicatieve vaardigheden waarbij overtuigingskracht en inlevingsvermogen belangrijk zijn.

  • Succesvol afgeronde MBO+/HBO HRM (P&A) opleiding
  • Sociale vaardigheid voor het adviseren van management inzake personeelsvraagstukken en het kunnen onderhandelen van contracten met subcontractors;
  • Sterke communicatieve vaardigheden voor zowel het zakelijk onderhandelen met subcontractors als het respectvol managen van relaties tussen externe partijen en de Sandee organisaties;
  • Goed op de hoogte van de verschillende regelingen en verschillende afspraken met de doelgroepen en hiernaar kunnen handelen (werknemers, subcontractors,uitzendkrachten);
  • Sterke gespreksvaardigheden in adviserende, informerende, probleemoplossende en coachende sfeer;
  • Competenties; ondernemen, oplossen, realiseren, verbinden en vertrouwen.

Wat bieden wij jou:

  • Uitdagende functie binnen een groeiende organisatie.
  • Deze functie is voor 40 uur per week;
  • 8% vakantiegeld en 25 vrije dagen als je fulltime werkt;
  • Veel zelfstandigheid en vrijheid in de uitvoering van de functie
  • Plaats van tewerkstelling is Kamperland en/of Renesse.

Onze organisatie valt onder de CAO Hoveniers. Naast een uiteraard marktconform salaris, biedt Sandee aantrekkelijke voorwaarden zoals een goed pensioen en een winstdelingsregeling.

Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen met Jane van Eijzeren via werken@sandee.nl of 0620221593

Reageren?
Stuur ons je CV met motivatie naar werken@sandee.nl