BEN JIJ DE PLANNER DIE GEEN UITDAGING UIT DE WEG GAAT EN NIKS AAN HET TOEVAL OVERLAAT!
Wij zijn opzoek naar een planner. In deze functie ben je het aanspreekpunt voor de klant en de collega’s. Je zorgt ervoor dat alle klanten op hun wenken worden bediend, al het materieel en collega’s zo nuttig mogelijk ingezet worden en niets vergeten of aan het toeval overgelaten wordt. Als planner ben je het aanspreekpunt van de organisatie!
Wij zoeken een planner met ervaring binnen de groensector. Bij voorkeur heb je ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie!
VEREISTEN
- Een afgeronde MBO 4/ HBO opleiding richting groen);
- Ervaring in een (soort)gelijke functie binnen de groensector;
- Je bent stressbestendig, probleemoplossend en nauwkeurig;
- Goede sociale en communicatieve vaardigheden;
- Je kan snel schakelen en behoudt altijd het overzicht.
WAT BIEDEN WIJ JOU?
- Werk bij een groeiend hoveniersbedrijf ;
- Afwisselend werk;
- Een fulltime functie beschikbaar;
- Spilfunctie in het bedrijf;
- Beloning conform CAO en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Inzicht op een vaste aanstelling;
- Mogelijkheid tot het volgen van cursussen.
Functieomschrijving:
Je zorgt ervoor dat alle klanten op hun wenken worden bediend, al het materieel en collega’s zo nuttig mogelijk ingezet worden en niets vergeten of aan het toeval overgelaten wordt. Als planner ben je het aanspreekpunt van de organsatie.
Kerntaken:
- Opstellen van een wekelijkse planning met alle lopende projecten.
- Zorgen voor de juiste mensen, materialen en materieel voor de projecten.
- Opstarten van de collega’s buitendienst en voorzien van alle benodigde informatie inzake het project.
- Vroegtijdig opstarten en regelen van de jaarlijks terugkerende werkrondes (bijv. hagen knip ronde)
- Regelen van extra mankrachten waar nodig (en ook tijdig weer afbouwen)
- Klanten op de hoogte brengen van de uitvoeringsdata van een project
- Monitoren voortgang projecten en ervoor zorgen dat de projecten binnen de gestelde uren worden afgerond
- Dagelijkse afhandelen van de werkbonnen in Syntess
- Wekelijks de facturatie bijwerken
Competenties:
- Hands-on/aanpakker met leiderschapscapaciteiten
- Flexibel/Accuraat
- Commercieel inzicht
- Communicatief sterk
- Plannen en organiseren
- Out of the box denken
- Probleemoplossend
Gewenst opleiding en ervaring
- Afgeronde MBI4/HBO opleiding of gelijkwaardig ervaringsniveau
- Relevante werkervaring in een commerciële omgeving
- Ruime kennis van Microsoft Office pakketten (o.a. Outlook en Syntess)
- Goede beheersing van de Nederlandse en Duitse taal in woord en geschrift
- Proactieve instelling en werkhouding
Arbeidstijd:
Voltijd is 40 uur per week, uitgaande van 5 dagen
Heb je interesse in deze uitdagende baan, stuur dan een mailtje naar werken@sandee.nl of bel met 0113-372738